nedjelja, 11. kolovoza 2013.

Barbie pink look

Došla sam domeka, nakon 3 tjedna uživanja na moru!
Preplanula bojica je tu, tako da je i šminkanje puno lakše jer mi puder praktički ne treba :)

Večeras sam se odlučila za jedan pink look, iako inače nisam ljubitelj roze boje, ali nekako imam osjećaj da smo se sada malo više zbližile :) Jako mi se sviđa kako mi stoji.

Evo par fotkica:

Prije

Poslije




Najviše me impresionirao moj novi puder Maybelline Fit Me (br230) koji je jednostavno prekrasan na koži!
Nema intenzivno prekrivanje ali taman kakvo meni treba, jer sam pobornik laganijih pudera.

Postupak:
Prvo sam stavila hidratantnu kremu i pričekala da se u potpunosti upije.
Nisam htjela pretjerivati pa sam preskočila dio s bazom, ali da sam išla negdje svakako bi ju stavila.

Nakon kreme sam nanjela puder. Kako nebi imala pre jaki sjaj papirnatim rupčićem sam pokupila višak masnoće, lagano prislanjajući rupčić na lice. Na taj način se miče višak masnoće ali boja pudera ostaje, ja sam htjela malo jači efekt pa sam nanjela još jedan lagani sloj pudera preko.
Kako bi se sve fiksiralo nanjela sam lagani sloj transparentnog pudera u prahu.

Za područje oko očiju sam koristila Loreal Touch Magique i nanjela ga u obliku slova V kako bi se korektor stopio a ostatkom lica.

Na oći sam stavila Artdeco bazu za sjenilo, i nakon toga sam se počela igrat s nekoliko tonova roze i malo zemljanih tonova.
Kako bi uokvirila oko koristila sam Guerlain tuš i preeedobru Flormar maskaru koja zaista radi efekt
umjetnih trepavica a s obzirom koliko je koštala efekt je odličan :)

Konture sam napravila s She bronzerom i na obraze lagano nanjela perkrasno Lancome rumenilo u pasent pink boji.

Usne sam uokvirila Essence olovkom za usta i nanjela dvije nijanse kako bi dobila željenu boju ruža.


Tko preferira ovakve boje, ovo može biti jedan lijepi, svježi i lagani svadbeni look!




Nema komentara:

Objavi komentar