petak, 19. srpnja 2013.

Summer gold & Maybelline Color Tattoo 24hr


Ovaj tjedan me uhvatila nekakva zlatna faza :)
Pa sam htjela s vama podjeliti svoj ljetni zlatni look i iskustvo s Maybelline Color tattoo 24hr .

Već neko vrijeme koristim Maybeline Color Tattoo gel-kremasta sjenila, al ovaj tjedan su mi glavna 2 i to :

35-On and on Bronze


40-Permanent Taupe
Odlični su za koristiti ih samostalno kao sjenilo, iako se malo teže blendaju ali meni ih je najbolje koristiti kao bazu pa preko njih staviti sjenilo slične ako ne i iste boje i siiigurno će stajat cijeli dan, zaista opravdavaju naziv tattoo :)
Također ih je odlično koristiti kao eyeliner kao što sam ja u današnjem looku i ne morate se bojat da će se preslikati !

Evo kako je ispao moj summer gold look :)







Kako vam se čini ?

Do idučeg posta :*

Nema komentara:

Objavi komentar