petak, 16. kolovoza 2013.

Purple & Green

Prvo sam krenula s jednim lookom i na kraju sam napravila ovaj (koji je ljepši i šareniji) a uz sve sam shvatila da mi definitivno ne stoji jaki cat eye look, tako da ću se držat onoga što mi stoji, ali opet to ne znači da neću tu i tamo malo probati biti žena mačka ;)

Nažalost zbog video kamere se ne vide boje najbolje pa ću vam probati makar riječima dočarati sve, jer sam ja bila oduševljena bojama :)
Na gornji kapak sam nanijela prekrasnu duboko ljubičastu boju koju sam miješala s nekoliko tonova roze i ljubičaste a u unutarnji kut oka sam nanijela laganu narančasto/rozu kako bi dobila jači kontrast. Na donji dio oka sam nanijela prekrasnu intenzivno zelenu boju i sve uokvirila s duboko plavim tušem i prekrasnom plavom maskarom koja se odlično stopila s ovim lookom :)
Usne sam obrubila svijetlo ljubičastom olovkom za usta i nanijela svijetlo ljubičasti ruž.

Evo nekoliko sličica kako to sve zajedno izgleda










Nema komentara:

Objavi komentar