petak, 12. srpnja 2013.

Maybelline Colorama neon nail polish

U posljednje vrijeme se podigla prašine oko Maybelline Colorama kolekcije pa me zanimalo kakva je to kolekcija prem da sam ljubiteljica boja a ako su u pitanju jarke boje još bolje :)
Iz kolekcije su mi se najviše svidjeli lakići za nokte :) a kako me ovo ljeto drži neka neon narančasta faza, jučer sam u dm-u kupila jedan !

Imala sam već nekoliko neon lakića ali niti jedan nije ispunio moja očekivanja, pa čak niti kada bi prvo nanjela bijeli lak pa onda na njega taj navodno neonski, no ovaj lakić me oduševio !!

Boja 191 je jarka, intenzivna, puna, pa čak i nakon 1. nanošenja, što me iznenadilo, no i dalje je prozirna pa ju se treba nanjeti u 2 ili 3 sloja.

1. sloj

2. sloj




Definitivno idem po još koji a mislim da je sljedeći zeleni (prem da mi je to najdraža boja)!



Sve u svemu lak je ooodličan i ispunio je moja očekivanja jer jedna od najbitnijih stvari za mene , što se lakova u boji tiče je, intezitet boje !


Kakve boje vi volite i koju najviše nosite na noktima ?

Do sljedećeg posta :*

1 komentar: