nedjelja, 19. svibnja 2013.

Današnji makeup dan :)

Danas sam imala aktivan dan bez obzira na to što je nedjelja :)


U jutro sam išla na probno šminkanje jedne djevojke za vjenčanje

A predvečer me uhvatila neka inspiracija pa sam se prepustila lijepim ljetnim bojama, koje ću morat što više nositi ovo ljeto (iako sam ja uvijek šarena :D )

Kako se puno prića o narančastoj, žutoj ljubičastoj i ostalim jakim bojama, odlučila sam se za jedan jednostavan ali vrlo efektan makeup !




Fokus sam stavila na oči koje sam naglasila narančastom i ljubičastom odozdo, te usput i isprobala svoj novi Maybelline Color Tattoo 24hr u ljubičastoj boji  !
Imam ih u nekoliko boja i ooodlični su, uskoro napravim post i o njima :)
Usne sam namazala naknadno, da bude sve u tonu !

Evo fotkice okica :)


Lice:
-Inglot baza
-Bourjois 123 Perfect
-Malu Wilz camouflage cream 1 i 4 (link ide na stranicu DaLjepoti.hr)
-S-he sun powder
-NYX Cream blush 08 hot pink

Oči:
-Artdeco baza za sjenila
-NYX jumbo eye pencil Milk
-Paleta 160 (narančasta)
-Maybelline color tattoo 24hr (15-endless purple)
-Le volume de Chanel maskara

Usne:
-Paleta za usne 66



Da li bi vi nosili ovakve boje?
Koje jake boje planirate staviti na svoje oći ovo ljeto :)  ?

Pusa svima do idučeg posta ! :*


Nema komentara:

Objavi komentar