petak, 17. svibnja 2013.

Bipa shopping spree


Bipa produženi vikend popust !! :)


Nisam izdržala i morala sam se počastiti sa par stvarčica :)



Kupila sam neke stvarčice koje mi trebaju, kao što su spužvice i aceton a kako sam jučer pročitala dosta pozitivnih recenzija o Fing'rs ljepilu za umjetne trepavice kupila sam i njega i jedva ga čekam isprobati!

Al naaravno kad sam došla do makeupa nisam znala šta bi prije!
Premda sam jako puno hvale čula o Maybelline Color Tattoo 24,kupila sam par komada jer se nisam mogla odlučiti za boju, a sad me jedino čeka isprobavanje koje jedva čekam i iskreno očekujem puno od njih !
Također, u potrazi sam za idealnim puderom, pa sam ovaj put kupila Bourjois 123...baš me zanima kakav je jer me Healthy Mix oduševio, pa će nadam se i ovaj :)

Večeras ću napraviti novi look, pa ako će mi odgovarat ukomponirat ću i njih :)

Jeste si vi nešto novo priuštili od makeupa? Ne mora biti samo u Bipi :)

Do sljedečeg čitanja :*

Nema komentara:

Objavi komentar